Královské město Kadaň má jedinečnou historii, na kterou jsou jeho obyvatelé právem hrdí a dodnes si ji aktivně připomínají. Město také podporuje současné ambiciózní projekty, které kultivují veřejný prostor a vytváří tak atraktivní místo pro život. Hlavní myšlenkou našeho vítězného návrhu je propojení historie a současnosti. Tuto symbiozu jsme propsali jak do podoby loga, tak i do celé vizuální identity. Protože si uvědomujeme, že radnice potřebuje komunikovat i jinak než pouze vizuálně, vytvořili jsme originální a specifický jazyk města: s humornou nadsázkou využíváme v textaci kombinaci historických výrazů, které jsou možná již zapomenuty a výrazů, které se vztahují k dnešní době. Město Kadaň získalo tak nejen novou vizuální identitu, ale i efektivní marketingový nástroj, který pobaví a jen tak někdo jej nezapomene.
Autoři |
Markéta Hanzalová Miroslav Roubíček |
Motion |
Matouš Sedlák Karel Hrošek |
Foto | Archiv města Kadaň |
Web | Studio Trifor |
Projekt |
Branding Copywriting |