V současnosti jediná univerzita v České republice, která se zaměřuje pouze na studium oborů kreativního průmyslu. V průběhu několika let se stala etablovanou institucí, která připravuje absolventy na kariéru ve světě reklamy. Dynamicky se rozvíjející škola proto potřebovala změnu komunikační strategie a kompletní vizuální rebranding. Měli jsme možnost být součástí úzké kreativní skupiny a podílet se na tomto vývoji. Hlavním leitmotivem studia je především komunikace a spolupráce. Mezi studenty a pedagogy, školou a odbornou veřejností nebo v samotných odvětvích reklamního průmyslu. Komunikace se pro nás stala hlavním inspiračním zdrojem pro vývoj značky s jednoduchou typografickou hříčkou. Navazující identita odráží pestrou nabídku studijních oborů.
Logo bylo oceněno v soutěži Wolda 2019: Awards of Excellence.
Autoři: | Miroslav Roubíček |
Foto: | Archív VŠKK |
Projekt: |
Logo Branding Orientační systém |